miercuri, 12 iunie 2013

Impreuna pentru Catalin

Cine sunt eu? Cel mai mic si mai alintat membru al familiei nostre. Pana nu demult, eram un nazdravan jucaus si plin de energie, prietenos si comunicativ. lmi placea sa merg cu bicicleta iar parcul era locul meu preferat...asta pana intr-o zi, cand am simtit ca piciorusele mele nu ma mai asculta, simtindu-ma din ce in ce mai epuizat. Apoi au inceput durerile de burtica si febra. Doctorul m-a trimis acasa spunandu-mi ca sunt racit. Dar eu ma simteam din ce in ce mai rau...
Inflamarea ganglionului suboccipital, febra, durerea de burtica si de articulatii i-a alarmat pe parintii mei si uite asa au inceput nesfarsitele vizite la marile clinici din Bucuresti.
Analize peste analize, ecografii, examinari care in loc sa ofere raspunsuri, nasteau si mai multe intrebari. Dupa o saptamana chinuitoare s-a conturat in sfarsit o parere...suspect de leucemie. Parintii mei au hotarat plecarea de urgenta la un spital din Munchen, Germania. lepurasul a venit anul acesta la mine, dar nu asa cum vine la alti copii cu dulciuri. Primele analize au confirmat suspiciunea...LEUCEMIE ACUTA LIMFOBLASTICA.
M-au internat de urgenta pentru hidratare si scaderea temperaturii. Apoi am primit inca o veste trista...timp de 1 an nu am voie sa plec de aici, nu-mi voi vedea prietenii, spitalul va fi noua mea casa.
Am promis sa fiu cuminte si curajos, dar din pacate nu este suficient.
Sunt sigur ca intr-o zi voi reusi sa-i cunosc pe cei care m-au ajutat si sa le multumesc!


Noi suntem parintii lui Catalin si va rugam din suflet sa ne ajutati sa ne salvam puiul! Dupa diagnosticul primit in Germania, tratamentul propus de doctori poate dura aproximativ un an, in functie de cum evolueaza boala. Costul aproximativ este de 150 000 eur. Pentru initierea tratamentului trebuiau virati in contul spitalului minim 50.000 de euro. Prieteni apropiati, rude au facut tot ce este omeneste posibil pentru a achita aceasta suma si am inceput.
Dupa prima luna de tratament, doctorii sunt multumiti de rezultate si de evolutia lui...stim ca este un luptator! Pentru a continua tratamentul este necesara virarea unel noi transe de bani catre spital, orice intarziere va amăna protocolul de tratament.


Orice ajutor reprezinta un pas spre vindecare. Va rog din suflet sa va ganditi la micul nostru ingeras si sa incercam sa-l ajutam sa lupte cu aceasta boala crunta. Va multumim din suflet!

Donatiile se pot face in conturile deschise la Banca Transilvania de mama lui CALOIU ALEXANDRA 
IBAN:RO55BTRL04301201T01325XX (CONT IN RON) 
IBAN:DE65700202700010026152 (CONT IN EURO); BIC:HYVEDE; SWIFT:HYVEDEMM; HYPOVEREINSBANK


Dragii mei prieteni, ma adresez voua cu rugamintea de a ma ajuta in salvarea unui ingeras pe care viata l-a supus unei incercari mult prea grea pentru varsta lui - la doar 3 anisori Catalin dovedeste ca este mai puternic decat multi dintre adultii cu care interactionam zi de zi.
Catalin are mare nevoie de ajutorui nostru...orice ajutor, oricat de mic vi s-ar parea, pentru el inseamna mult, inseamna DREPTUL LUI LA VIATA. Chiar si 10, 20 lei daca puteti dona nu va ganditi ca e prea putin sau ca nu il ajuta cu nimic. Pentru el orice suma de bani inseamna dreptui lui la viata. Daca 50.000 oameni doneaza macar cate 10 lei, suma stransa ii da lui Catalin sansa la viata.

NIMIC NU VALOREAZA MAI MULT DECAT VIATA 
VA ROG CONTRIBUITI LA SALVAREA ACESTUI MICUT INGERAS
IAR PARINTILOR SA LE DAM SANSA DE A SE BUCURA DE PUIUL LOR MULT TIMP DE ACUM INCOLO!!!

SANATATE MULTA CATALIN!
Pentru orice intrebare sunati la nr. 0724.537.049 - matusa lui Catalin, Caloiu Rodica caloiu_rodica@yahoo.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu